tur att jag flyr landet snart!

Ja gårdagen var helt okej och trevlig! Men att pappa sedan fått brev utav grannarna om att dom vill att han ska flytta är ju en annan sak... heheehehhehe, nemen, skämmes! Huga vad han var arg på mig! så skämmes tammefan!


Men idag är det en ny dag med nya tag.. Har precis ätit så jag känner mig lite mer som en människa igen, så hämtar malin och jocke snart upp mig för att åka till agnes, där ska vi FiXa oss och sedan tror jag vi skulle till alex om allt går som planerat!

wööööööööö, vi syns i dimman! eller om vi får inne på aveny!

Kommentarer
Postat av: FRIDAÖÄEAÄAÖA

hahaha. man ska inte ha grannar. det är dåligt

2009-03-30 @ 12:04:53
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0