THAILAND ELLER!

Ja jag har väl knappt sovit nånting på hela natten! Och vad gör vi alla tre vakna nu?! Aja, agnes ska snart hämta mig så ska vi åka och fixa lite grejer..

18.11 så vinkar våra nära och kära av oss på tågstationen... pirrrigt!

Eller aa, när jag frågade pappa om han inte skulle vinka av mig vid tåget så sa han "ÄH, de där klarar du utan pappa..."

Men fick order om att skicka sms 2 ggr i veckan iaf, så han bryr sig väl lite!

vad irriterad jag blir på mina mellanrum jag gör hela tiden, känns skitdumt, men jag kan inte sluta!!!!


Idag ska jag äta MAX-mat eftersom jag inte kommer äta det på en månad?! AAAAAH... Ska äta mat mamma som sedan ska gå med mig till tåget och krama mig farväl(Y) ja, jag kommer gråta som en bäbis

Men som sagt, lägger väl in några fina rader/bilder, kanske tillohcmed en film, som jag kan göra er extra avis med :')


HEJDÅ TILL ALLA SOM JAG INTE HINNER TRÄFFA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag vinkar av er nu! ;)

2009-03-31 @ 11:29:27
URL: http://nathaliej.blogg.se/
Postat av: Kristina Norbeg

Min lilla favo tjej. Det är otäckt att du är så långt borta. För mig blir inte resan rolig förrän du kommer o berättar om den.



Gör roliga saker men inte farliga saker. ( och om du inte visste det redan så kan jag tala om att det inte finns det inget likhetstecken mellan dessa två)



Kraaaaaaaaaaaaam Mamma, Christer hälsar också





Ps. Jag må bli trött efter en p-fest men jag sover åtminstone hemma Ds

2009-04-04 @ 18:02:03
Postat av: FIRDAÖAÄAÄA

du är vacker karro!!!!!!!!!!

2009-04-06 @ 09:41:10
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: FIRDAÖAÄAÄA

fyfAHN VADKUL ATT RESA<3<3<3

2009-04-06 @ 09:41:23
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser ut som du precis ska nysa

2009-07-01 @ 00:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0