skruva upp brösten nu tjejer!

Ja simone! Fyllecell..

Men som jag sa till poliserna när jag blev utsläppt "jaha, nu har man provat på det här också! man kan ju inte leva ett helt liv utan att ha suttit i fyllecell eller!"

Dom blev lite grinig och tyckte att jag tog det som ett skämt.. Vilket jag faktiskt gör! Men seriöööööst, så överdrev vakten, vilket både john, och någon kille som jag inte minns överhuvetaget, men som jag träffade igår..

"MEN TJENA KARRO, är du ute idag igen?!!? hur vare i fyllecellen då? haha"

Skaffade ju tydligen kompisar den kvällen iaf (Y)

Igår vare skitmysigt i badtunnan iaf! Det är något vi ska göra om, haha.. Åh! Ja, nu ska jag typ sitta här, eller gå upp och vila lite i soffan.. men hörrs då hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0