lite gott och blandat, thailand nästa!

Imorgon åker vi... Jag vill bara vara där nuuuuuu! Jag är så jävla nervös och rädd.. Hahah.. Och sedan känns det som att alla tror man är 10 år och inte förstår nånting.

"passa er för droger" Har jag hört från varenda människa som vet om att jag ska åka tror jag! Haha, jag vet väl lika väl som alla andra vad jag ska passa mig för!

Annars så vare kung i lördags! Hoffmaestro var kung som liveband och dom som missade det har verkligen missat nåt! Lovare.

Sitter och lyssnar på highway man och njuuuuuuter av mitt påskägg som jag fått utav mormor. Eller så kanske utav låten, love it!

Jag ska blogga här när jag är utomlands lite då och då, när jag hinner, så jag lämnar er inte helt! Och det är nog skönt för mamma och pappa att se lite livstecken tänkte jag!

nu blire packa sen blir jag hämtad av malle så ska dom växla pengar sen blire fika med natha!

HEJDÅ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag har inte sagt det än :D så måste bara säga det,,, det kryper i kroppen ^^... PASSA ER FÖR DROGER!! hahahaha



näe men kommer sakna er som en gnu, sola å parta åt mig också! :) å glöm inte att ha det askalas :)



pusspåeeer

2009-03-30 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0