coca cola

Idag har jag haft sånt enoooormt coca-sug.. Jag började nästan gråta när jag såg elias coca som han skulle ha tills imorgon, då han har nationella! JAG VILLE TA DEN!!!! Men fick inte för mamma.. Jag surade och fick en klump i halsen av gråt, och tänkte att jag inte skulle stå uuuuuut... Drack c-vitamin och hets åt nötter för att få bort mitt sug. Tog ett glas oboy och gnällde över att jag fick ont i magen, och att det skulle kännas bättre om jag fick cola.... Mamma svarade inte ens :((((

Men det gick över.... Tiden läker alla sår, som jag fått höra och som jag har sådan fin erfarenhet av!


Den människan som ALLTID mår dåligt, måste vara mer eller mindre självdestruktiv. Man måste vara positiv. Måste säga "jag klarar mig utan coca, jag gör det, jag dör inte om jag inte får det nu". Sedan när man insett att man inte dött, man har inte fått någon skada för livet eller nåt, när man har klarat sig igenom det, så måste man ju vara förjävla nöjd och inse att livet är en fest. (eller livet blir väl vad man gör det till)

Som en vän sa bara igår efter att ha varit olycklig en längre tid utav kärleksproblem.. "Jag är inte ledsen längre... Insåg det häromdagen, och jag började nästan gråta utav lycka"

Ja, sen att jag använder coca lite som en metafor hoppas jag att ni förstår själva. Även fast det betyder väldigt mycket för mig!


Kommentarer
Postat av: FRIDAÄÄEÄAÄÖÖ

jag förstår inte ens vad som är gott med cola :( fan

2009-03-25 @ 17:47:48
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0