chiRRe o diRRe eller

Har en chipspåse och en dipp och en coca som väntar på mig nu... Jag åt så jävla mycket mat till middag så jag är alldeles mätt fortfarande.. Men snaaaaaaaart så! Snart så, äre jag och chipsen<3

Gick en promenad ner till Ica med mamma för att köpa det som sagt jag tycker om mest i hela världen, det var en trevlig promenad faktiskt. Vi pratade om hur fel det kan bli när man ska prata engelska, hahaha och pappabenke var inte sen att komma med i samtalsämnet då... Aja, han är ju one of a kind!

pappa - Flying....flying.. ekorre

karran - men pappa, vet du inte vad ekorre är på engelska?! squirrel är det ju..

pappa - JAHA, MEN VAD DU VAR KORV BETYDER DÅ!?!?!

karran - .. sausage

pappa - ...jaha... att du kunde det...



JUSTJA, krisoffer min storebror, som jag träffade idag på kanske 5 månader för första gången.. Eller åtminstonde 2 månader! Han har köpt en ödla till sin tjej Therese i födelsedagspresent! ÅÅÅH Jag ville ju hålla i den, men fick inte, för det skulle vänja sig... Aja, lägger in en bild på den senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0