this is a start of something good

Det här med att blogga tyckte jag var riktigt roligt förut, men jag har liksom kommit av mig. Det var thai-resan som jag gjorde i april detta år, som gjorde att jag kom av mig. Datorn försvann ut mitt liv en hel månad, och jag älskade det. VÄGRADE sätta mig vid en dator helt enkelt.

Men nu när jag ändå börjat sitta här igen, jämt, så varför inte börja blogga igen tänkte jag!

Dock blir jag måttligt irriterad på min design och bara därför osugen på att skriva, men orkar inte vara för engagerad för att fixa den, inte nu iaf.

- -

JA, vad ska man säga då, jag jobbar ju på MAX (maxtjejeN), men har fått för mig att dra till spanien med Linus, och därför sagt åt dom att inte skriva upp mig på schemat. Chefen ringde idag och frågade om jag åkt iväg, jag sa nej. Vilket leder till att jag börjar 9 imorgon, vilket kommer ta hårt, då jag nästan ställar klockan för att ens komma upp vid 12.

Lille Linus har fått hjärnhinneinflamation, och jag tycker verkligen synd om honom, lillvännen! Jag hoppas du blir frisk snart, så vi kan börja med våra promenader på stranden!

- -

Det där med att säga saker och sen göra/visa annat.. Förstår mig inte på det?! Vad spelar det för roll om man säger att man bryr sig, men inte visar det? Vad spelar det för roll om man säger att man ska ringa, men inte gör det?

Detta tar musten ur mig, verkligen..


FAn vad svårt det är att komma igång med att blogga, men nu skrev jag bara det som kom upp i hjärnan på mig, typ, och vi får väl se hur länge jag orkar hålla på med detta.



enjoy / karrobajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0